Toimitus

 

Toimitus  
Toimitusmenetelmät
Kaikki tuotteet pakataan huolellisesti ja lähetetään seuranta- ja vakuutustiedoilla varustettuna. direect vakuuttaa jokaisen kellon sen koko arvosta ja lähettää sen seurantanumerolla varustettuna. Voit tarkistaa tilauksesi tilan milloin tahansa direect-tililtäsi.Direect-lähetykset on uskottu vain parhaille kuriiripalveluille, kuten DHL:lle, DPD:lle ja UPS:lle, jotka ovat johtavia lentopikakuljetusten toimittajia. Normaalitoimitus lasketaan kassasivulla postinumeron ja maan mukaan. Toimitamme EU-maihin USA KANADA JA UK. Toimitusmaksut sisältävät tullit ja tullimaksut kaikkiin EU:n jäsenvaltioihin sekä Yhdistyneeseen kuningaskuntaan, Yhdysvaltoihin ja Kanadaan suuntautuvissa lähetyksissä. 

 
Toimitusajat
Arvioitu toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti, ja se on nähtävissä tuotesivulla, jos sellainen on saatavilla, kassasivulla, tilausvahvistussähköpostissa ja myös varaamallasi alueella "Tilaukset"-osiossa tilauksen tekemisen jälkeen. Yleisesti ottaen keskimääräiset toimitusajat vaihtelevat määränpäästä ja valitusta tuotteesta riippuen. Ennen tilauksen tekemistä näytetään lopullinen toimituspäivä, jonka arvio perustuu kassalla annettuun määränpääosoitteeseen. 

Toimituksen tila
Kun tilaus on lähetetty, asiakas saa sähköpostivahvistuksen direectiltä ja lähetyksen vastaanottaneelta kuriirilta. Sähköpostiviesti sisältää linkin, jonka avulla voit tarkistaa lähetyksen tilan itsenäisesti. Varatulla alueella on myös mahdollista tarkistaa tilauksen tila ja seurata lähetystä milloin tahansa klikkaamalla "SHIPMENT STATUS" -painiketta.

Lähetystä voi seurata myös suoraan kuriirin verkkosivuilta sähköpostitse, jonka se lähettää tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Suurin osa tilauksistamme saapuu ajoissa. Toimitus voi kuitenkin viivästyä sellaisten tapahtumien vuoksi, jotka eivät johdu suoraan Direectistä tai kuriiripalvelusta (esim. huono sää, viranomaisten suorittamat tarkastukset).

Jos tilauksesi ei ole vielä saapunut, suosittelemme, että tarkistat direect sinulle lähettämät sähköpostit. Jos olet saanut seurantasähköpostin, voit ottaa yhteyttä suoraan pakettisi vastaanottaneen kuriiripalvelun asiakaspalveluun.

Jos teit tilauksen rekisteröidyllä tilillä, toimitustiedot näkyvät toimitusvahvistuksessa ja henkilökohtaisen tilisi tilaustiedoissa. Jos taas tilaus ei ole vielä lähtenyt direect logisticsista sovittuun päivämäärään mennessä, ota yhteyttä direect asiakaspalveluun.